Leave a Reply

Your email address will not be published.

23 Comments

  • MegaDillbob . 6 years ago

    Another thing that flys over my house

  • BATZisawesome 6 years ago

    Lovin’ the channel dude. Thanks for all these tutorials. Subbed

  • Lord Dakr 6 years ago

    Thanks man shame about your world buddy, I’ve had it before when chunks
    have reloaded and I’ve lost a lot of my city :(

  • The Diamond Mc 6 years ago

    It crashed and then whoop it went

  • The Diamond Mc 6 years ago

    And my game deleted the world:(

  • The Diamond Mc 6 years ago

    Bro your so great I 7 V-22’s,a chinook, a apache, and now im gonna add 3
    pave lows! BTW u are a great builder

  • The Exo and Dark Society 6 years ago

    Anyway you’re a very talented builder

  • Lord Dakr 6 years ago

    Ahh u can now I believe if you place a block above and place the block
    underneath it. It’s how it used to be with mc for pc and I’m pretty sure
    they have carried it over. The same thing as well with upside down stairs
    😀

  • The Exo and Dark Society 6 years ago

    It’s frustrating on the Xbox because you can’t place slabs on the top side
    of blocks so you would have to build over and down to do that so…

  • The Exo and Dark Society 6 years ago

    This again is a very nice build, I built it on my friends xbox

  • Lord Dakr 6 years ago

    Thanks man, yeah it is a cool build 😀

  • Lord Dakr 6 years ago

    Already got one built, it’s on my airfield tour if you want to see it, but
    I will put it near the top of my list for wednesdays recording session for
    ya

  • Lord Dakr 6 years ago

    Thanks for the feedback it helps me out on what people want btw

  • Zac Dudley 6 years ago

    no worries lol and okk, ive got a new world with jags shuttle and an
    airfield with planes and your chinook and pt boats but need few more things

  • Zac Dudley 6 years ago

    Both but you keep doing world war 1 planes ahaa im more world war 2 and
    modern

  • Zac Dudley 6 years ago

    Yeahhhh its out haha

  • Lord Dakr 6 years ago

    Sounds good man, yeah jags shuttle is a beast, if u have anything u want me
    to build just post it and I will try and get around to it as soon as
    possible. I think I only have a few more ships and a few more planes to
    build now

  • Ihor Verbivsky 6 years ago

    Igor Sikorsky was born in my country (UKRAINE):D

  • Lord Dakr 6 years ago

    Thanks cool man

  • javier buenabad 6 years ago

    Can u make a B-17 bomber

  • Lord Dakr 6 years ago

    Yeah I did almost all the WWI planes in one go as the materials where the
    same, kk I will get on some WW2 planes and bombers next, as well as the few
    modern fighters as they are pretty easy

  • Lord Dakr 6 years ago

    Yeah man hope you enjoy it, Do you want more helicopters or planes?

  • Zac Dudley 6 years ago

    well put the other tower on the queen elizabeth class carrier and you
    thought of making any ww2 carrier? there quite tricky, pm me anyways